Proplachování autoklimatizace a čištění

Čištění - proplachování autoklimatizačních systémů .

Servis autoklimatizace za cenu 790,- Kč vč DPH Co vše akce obsahuje klikněte zde AKCE

Ferrari-autoklimatizace

Provádíme proplachování autoklimatizace chemickými prostředky s destilací a pulsním tlakováním.

  • Tato nejefektivnější metoda čištění umožní namontovat kompresor s plnou zárukou výrobce kompresoru.

Kdy je nutné proplachnou systém autoklimatizace.

  • Před osazením nového či jiného kompresoru do systému. Zejména je-li starý kompresor zastavený a vydřený.
  • Když je předpoklad že systém obsahuje nekvalitní či degradovaný olej s nedostatečnou viskozitou.
  • Při přestavbě klimatizace veteránů se změnou na jiný ekologický druh chladiva.
  • Je-li systém automobilu delší dobu provozován s velkou netěsností (utržená trubka či hadice), která by umožnila nečistotám zejména prachu a písku kontaminovat okruh klimatizace.
  • Jak proplachujete systém autoklimatizace.

    Proplach-autoklimatizace
    • Používáme speciální tlakově pulzní proplach s destilací se speciální proplachovací látka určená pro autoklimatizace.
    • Díky tomu dokážeme rozpustit a odloučit kaly, špony i starý oleje.
    • Chemické proplachování s destilací a pulsním tlakováním je jedna z nejúčinějších dostupných technologií pro odstranění všech nečistot ze systému. Do námi vyčištěného klimatizačního okruhu je možno bez obav instalovat nový kompresor klimatizace uplatněním plné záruky výrobce.

    Autokompresor-Suzuki_Ignis

    Jak pracuje chemické čištění autoklimatizace.

    • Speciální přístroj pracuje na principu pulzního tlakového proplachování s destilací a odlučováním nečistot již v průběhu čištění dílů klimatizace. Přístroj má speciální konstrukci. Za použití patentované chemické promývací kapaliny, která cirkuluje v uzavřeném proplachovaném okruhu. Při proplachování dochází k rozpouštění a odloučení kalů, špon i oleje tlakově pulzní a destilační metodou. Přístroj odlučuje nečistoty a vrací čistou proplachovací kapalinu zpět do proplachovaného systému. A tak pořád dokola v počtu cyklů až do dokonalého vyčištění systému. Touto technologié je zajištěno účinné a efektivní čištění autoklimatizace a jejích dílů.
    • Aplikovaná chemická látka dovoluje rozpuštění i usazených nečistot a proplach celého systému jako celku bez demontáže jednotlivých komponent jako výparníku a trubek klimatizace.

    • Díky unikátní zpětné destilaci proplachovací látky je zaručeno ekologičtější využití látek použitých pro proplachování.

    Nejčastější otázky www.autoklima.cz

    Proč chemicky čistit - propláchnout autoklimatizační systém?

    • Po celou dobu provozu kompresoru dochází k oděru vnitřních částí autokompresoru. Tyto částečky, které se dále dostávají do systému většinou dokáže zachytit funkční filtrdehydrátor. (i proto doporučujeme jeho pravidelnou výměnu)
    • Drobné nečistoty a částečky kovu mohou ulpívat na stěnách a záhybech systému. Také dochází k tvorbě usazenin a kalů které není možné jiným způsobem odstranit. Proto je nutné vždy při výměně kompresoru repasích či opravách zajistit odpovídající vyčištění klimatizačního okruhu.
    • Samozdřejmostí je čištění při zadření či vydření autokompresoru kde je tato procedura nezbytná a nelze ji vynechat.

    Je nezbytně nutné při výměně kompresoru čistit klimatizační systém proplachem?

    • Při výměně vydřeného kompresoru bez proplachu vám hrozí ztráta záruky výrobce nově osazeného kompresoru pro nedodržení technologického postupu oprav. Prodražení celé takto provedené nekompletní a neprofesionální opravy může být značná. Dodání nového kompresoru do znečištěného systému je velká pravděpodobnost opětovného vydření zbylými nečistotami.
    • Trvá-li zákazník i přes naše doporučení na vynechání čištění chemickou cestou je riziko spojené s možnými reklamacemi vlivem nečistot přeneseno na zákazníka.
    • S předešlého textu vyplývá shrnutí.

    • Vydřený zadřený či roztržený kompresor - ANO -zcela jistě nutno je provézt proplach autoklimatizace.
    • Ostatní případy jsou individuální a proto je nutno zvážit možnost proplachu autoklimatizace.

    Je potřeba při vámi aplikovaném chemickém proplachu demontovat všechny díly klimatizace?

    • Ne není.Při bezdemontážním způsobu proplachu jaký používáme není nutno demontovat díly klimaticace jako celku, ale jen dílčí části nutné k napojení přístroje a výměně dehydrátoru případně expanzního ventilu.

    Je více metod čištění autoklimatizací?

    • Shrnutí dostupných možností čištění - proplachování znečištěných systémů autoklimatizace.

      Proplachování chemickými prostředky s destilací a pulsním tlakováním - bez demontáží komponent.

    • Nejefektivnější odstranění nečistot ze systému autoklimatizace. Je možné vyčistit i extrémně znečištěné systémy díky možnosti několinakanásobného pročištění v několika cyklech dle stavu znečištění.Sledování stavu znečištujících částeček během čištění umožňuje mechanikům zajistit nejoptimálnější pročištění autoklimatizace.Díky patentované destilaci čistící a rozpouštěcí chemické látky a jejího zpětného návratu je i ekologickou variantou proplachování. Přístroj na tuto technologii vlastníme a používáme jej nejčastěji pro proplachování.

      Běžné proplachování chemickými prostředky.

    • Kvalitní pročištění většinou není zajištěno pročišťování proplachované kapaliny vysoké náklady na čištění a likvidaci.

      Proplachování chladivem.

    • Tento způsob nesmíme zaměňovat s běžnou udržbou jakou je pravidelné odsátí chladiva s odloučením starého a doplnění nového oleje do systému.Běžné přístroje na údržbu neumí takto proplachovat systém. Malý čistící efekt.

      Proplachování dusíkem.

    • Většinou nutná demontáž komponent. Malý čistící efekt.Spolehlivě odstraní většinou jen volné částice.

    Provádíte opravy kompresoru autoklimatizace?

    kompresor-autoklimatizace.jpg

    Kolik stojí proplach systému chemickou cestou?

    • Při proplachu je vyměněn expanzní ventil a vždy měněn filtrdehydrátor. Cena oproti ostatním používaným postupům je přijatelná a pohybuje se podle znečištění již od 4 tisíc korun za proplach systému s jedním výparníkem. Díky tomuto proplachu zamezíme možnému poškození komponent vlivem nečistot v systému.